Wednesday, November 07, 2007




کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان اخطار داد

جمهوری اسلامی حق اعطای مجوز تظاهرات به تروریستها را در اورمیه ندارد

میللی شورا- دو شنبه 30 مهر: ملت غیرتمند آذربایجان،مردم شریف غرب آذربایجان؛ بر اساس خبر های دریافتی کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان، برخی از عناصر وابسته به گروه تروریستی PKK ( سران و خان های عشایر کرد) که در شهرهای غرب آذربایجان خصوصا در اورمیه مامن گرفته اند ، در تلاش هستند که به بهانه حمله احتمالی ارتش تورکیه به شمال عراق میتینگ اعتراضی برگزار کنند. این وابستگان گروه تروریستی PKK که در سال های گذشته نیز با استفاده از نفوذ خود در ارگان های دولتی و امنیتی میتینگ هایی را به بهانه دستگیری رهبر تروریست گروه PKK ترتیب داده بودند، سعی دارند که بار دیگر با بهانه قرار دادن سرکوب گروه تروریستی PKK از سوی ارتش تورکیه در شمال عراق برنامه های اعتراضی ترتیب دهند.

کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان، با یاد آوری اغتشاشات و ناامنی های سال های گذشته این وایستگان تروریسم در شهرهای بازرگان، یولا گلدی، سلماس و اورمیه و با خاطر نشان کردن شهادت فرزندان ملت تورک که با گلوله های این تروریست ها به شهادت می رسند، به مسئولان و لابی دولتی این عناصر وابسته به گروه تروریستی هشدار می دهد که صدور مجوز برای این عناصر هوادار تروریست ها جهت برگزاری میتینگ سیاسی در شهر های غرب آذربایجان از سوی ملت آذربایجان غیر قابل تحمل است.

کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان، امیدوار است که مسئولان فعلی استان اشتباهات گذشته را در مورد صدور مجوز برگزاری میتینگ تکرار نکنند و فرصت سو استفاده را از وابستگان تروریسم که غرب آذربایجان را هدف خود قرار داده اند بگیرند. کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان اعلام می دارد که در صورت برگزاری میتینگ های عناصر وابسته به تروریسم PKK در شهرهای غرب آذربایجان، این کمیته از مردم غرب آذربایجان برای محکوم نمودن جنایت های تروریسم کرد یاری خواهد جست. ما از مسئولان تورک استان می خواهیم که قاطعانه مانع فعالیت عناصر وابسته به تروریسم کرد باشند. مردم تورک غرب آذربایجان قاطعانه آماده محکوم نمودن جنایت صورت گرفته از سوی گروه های تروریستی PKK-PJAK هستند.



کمیته مردمی دفاع از غرب آذربایجان



30 / 7 / 86



www.bati-azerbaycan.blogfa.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home