Wednesday, November 07, 2007



صدا وسیمای ایران اورمیه را با هویت کرد معرفی می کند!

فاشیزم آریایی در حال پیاده کردن خواستهای پ ک ک و پژاک است

میللی شورا-چهار شنبه16 آبان ماه: آذوح: برنامه ی تلویزیونی با نام سفر به آسمان از طرف گروه اجتماعی شبکه ی سه سیما به نویسندگی و تهیه کنندگی رضا قربان نژاد از شبکه ی سه صدا و سیمای ایران پخش گردیده است که به اتفاقات و تحولات آذربایجان غربی در گذر زمان اشاره می کند . در تمام تصاویر تلویزیونی این برنامه از ارومیه و سایر شهرستانهای استان با ماهیت کورد به نمایش در می آید و گویا مردمان آذربایجان غربی جز به لباس کوردی با لباس دیگری در معابر و مراکز عمومی شهر تردد ندارند و جملگی مردمان این استان کورد هستند .

سپس نوبت به مثلا مبارزان و بزرگان استان رسید تا بر همگان بفهمانند که آذربایجان غربی به اشتباه چنین نام گرفته است و منطقه ای کورد نشین بوده و متعلق به خاک کوردستان می باشد . بخش هایی از برنامه سفر به آسمان را برای آگاهی عموم ملت بازگو می کنیم ؛ رحیم قربانی استاندار آذربایجان غربی در رابطه با لباس ها ، کت و شلوار را لباس عمومی برای همگان معرفی کرده و راجع به لباس کوردی با چپیه ای که از رخت آویز آویزان شده بود چنین نظر داد که این جامه را در جنگ به تن داشتیم که چپیه ی کنار آن نشان دهنده ی کورد بسیجی می باشد . وی افزود: اگر کورد نبود اکنون مرزی ایران نداشت و مرزبانی را مدیون کوردها می باشیم . ( نکته ی قابل توجه اینکه رحیم قربانی تورک زاده ی کورد بوده و لباس کوردی به تن می کند .

منظور از مرزبانی کوردها همان کشتار نظامیان و مردمان بی دفاع و مظلوم تورک باتی آذربایجان است که حتی رژیم را نیز عاصی کرده اند تا در مرز حاج عمران از دست عملیات تروریستی کوردها مجبور به کشیدن دیوار شوند . ) سردار کرمی فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی : هیچگونه جنگ خونین ما بین کورد و سایر اقوام رخ نداده است . ( سوال اینجاست که نسل کشی طوایف تورک مقدم مراغه ای و افشار در سولدوز قدیم و فتنه اسماعیل سیمیتکو و یا قتل عام مردم شریف تورک سولدوز در 31 فروردین 1358 و خون هزاران مفقود الاثر و شهدای تورک که بدست تروریستهای کورد ریخته شده است از دیدگاه سردار کرمی جنگ خونین و جنایت بحساب نمی آید . ) نصرالله اسدالهی مسئول هماهنگی ارومیه : یکدلی و یک زبانی ایران باعث پیروزی انقلاب گردید .

( پس به همان خاطر تمام تلاش جمهوری اسلامی ایران در یکسان سازی زبانی و فرهنگی است و بدنبال زبان مشترک و واحد برای قوم آریایی فارس زبان در ایران هستند . ) جانباز جلیل فتحعلی زاده با اشاره به مقابله کوردها با اشرار و دشمن بعثی گفت : صد بار بکشند و خورد بکنند ما در جمهوری اسلامی هستیم . ( به یقین چنین است و آنان در جمهوری اسلامی هستند تا بهمراه برادران فارس خود به اهداف مشترکشان یعنی تورک ستیزی و اشغال اراضی آذربایجان دست یابند . ) مصطفی سلطانی همرزم صیاد شیرازی : عشایر کورد در خدمت رژیم و نظام هستند .

( وی باید اشاره ای هم به حمایت های مادی و معنوی عشایر کورد از گروهک های تروریستی کورد نیز می کرد . البته چنان اشتباهی هم صورت نپذیرفته است چراکه آنان شاخه های کوچکی از نظام و رژیم آپارتاید ایران هستند . ) خورشید خورشیدی : ضد انقلابیون به ارومیه حمله کرده بودند و دکتر چمران که در هیکل همانند سردار جنگل بود در مقابل آنان ایستاد . ( شایان ذکر هستیم که همان ضد انقلابیون قریب به اتفاق در ارومیه سکنی گزیدند و از حمایت های جمهوری اسلامی برخوردارند و نمایندگانی در سطح شوراهای شهر و مجلس کشور نیز دارند تا دستمزد جنایات و حقوق شهروندیشان پایمال نگردد . ) ربط : در زمان پهلوی اکراد و بارزانی های عراق را در خاک آذربایجان سکنی دادند . و در آخر خضر کاک درویشی فرماندار سردشت: 72 بار سردشت را بمباران شد و دزفول آذربایجان نام دارد .

وی در ادامه مطلب افزود: اکراد از طریق سپاه و ژاندارمری وقت مسلح شدند . ( اینها اعترافات آشکار عمال رژیم فاشیستی است مبنی بر حمایت های شئونیزم فارس از اکراد که با همان سلاح ها خون ملت بزرگ تورک در سرزمین مادریشان ریخته شده و میشود . )

0 Comments:

Post a Comment

<< Home